Fragt, levering og returret når du køber sadel hos Sadler.dk
Køber du en sadel i vores onlinebutik bliver den hurtigst muligt sendt, og du kan vælge en række betalingsmetoder eksempelvis efterkrav. Vi benytter GLS til transport, blandet fordi GLS har over 500 Pakke Shops i Danmark, hvor du kan få sadlen udleveret. Vi har også valgt GLS som leverandør på grund af høj pålidelighed og lave priser. Når den indpakkede sadel er på vej til den Pakke Shop, du har valgt, modtager du en e-mail og/eller SMS om, at din pakke er på vej til shoppen. Husk at medbring pakkens ID og billedlegitimation, ellers kan du ikke få udleveret din sadel.
Returret ved køb af sadel
Når du beslutter dig for at købe en sadel hos Sadler.dk får du skriftligt bevis for, at du har 14 dages fuld returret. Det betyder, hvis du fortryder købet, eller sadlen f.eks. ikke passer, kan du uden problemer returnere den. Du betaler for din nye sadel ved bestilling, og beløbet vil bliver returneret, hvis du inden for to uger fortryder handlen. Såfremt du vælger at gøre brug af din returret er det et krav at varen er i samme stand, som da du modtog den.
Skader under transport
Du hæfter ikke for beskadigelser sket under transporten. Hvis du har mistanke om, at varen er beskadiget for eksempel på grund af ødelagt emballage, anbefales det, at man åbner pakken mens pakkeposten stadig er til stede. Emballagen gemmes samtidig som bevis overfor GLS.
Skjulte defekter
Sadler.dk har en produktansvarsforsikring, som dækker, i tilfælde af, at der er en skjult defekt på sadlen.